TELAKKA - 60°22.42'N, 23°06.67'E (TOIMIKUNTA)

Salon Pursiseuran telakka sijaitsee Salonjoen rannalla osoitteessa Satamakatu 22, 24100 Salo

Telakalla on talvisäilytyspaikkoja n. 60 veneelle ja kymmenkunta sisäpaikkaa.  Mastonostureita on yksi nousukiskojen varrella ja mastoille on omat säilytystelineensä. Telakalla on myös kameravalvonta.

Veneen säilytys ja valvonta telakalla on aina omalla vastuulla. Nostoista ja laskuista sovitaan erikseen telakkamestarin kanssa.

​

Kaikista telakalla säilytettävistä veneistä on aina tehtävä telakointisopimus (Word formaatti). Telakkamestarilta saat lisäohjeita.

​

​Telakkamestarilta voit tiedustella mahdollisista vapaista telakointipaikoista.  Mikäli olet saamassa paikan niin tee seuraavaksi telakointisopimus ja toimita se allekirjoitettuna telakkamestarille.

​

Seuralla ei ole omia kausipaikkoja (laituripaikkoja) kesän ajaksi vaan jokainen hankkii ne itse.

Telakointisopimuksen tehneet

​Hinta koostuu perusmaksusta (sisältää oikeuden käyttää SP:n telakan rantaa yhteen laskuun ja nostoon) ja telakoitiin käytetyistä neliöistä. Maston säilytys sisältyy myös hintaan.

Varmista, että telakointisopimuksesi on ajan tasalla. Noudata telakointisopimuksen ohjeita!
- jokainen siivoaa oman telakointipaikkansa
- noudata kesätelakoinnin ohjeita
- telakalla käytettävien muovien/pressujen pitää olla hyväkuntoisia, jotta mikromuovia ei pääse luontoon.

​

Vene ei telakoitu telakalla (Ei telakointisopimusta)
-Maston säilytys telakalla 30 €
-Veneen nosto tai lasku 25 €