HAE JÄSENEKSI

Seuramme jäsenyyden kautta sinut rekisteröidään kattojärjestö Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n jäseniksi ja saat SPV:n julkaiseman Nautic-lehden.

Vakuutusyhtiöt myöntävät venevakuutuksesta alennusta 10–20 prosenttia katsastettujen veneiden vakuutuksiin ja Trossi -jäsenyydestä saa myös alennuksen.

SPV jäsenetuja ovat mm. If Vakuutuksen tapaturmavakuus veneilytoiminnassa ja veneilyyn välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla Suomessa sekä tilapäisesti korkeintaan kolme kuukautta ulkomailla samoin edellytyksin kuin Suomessa.

SPV:n eduista tarkemmin: https://spv.fi/spv/jasenedut

​

Aktiiveille seurastamme löytyy monenlaista toimintaa oman mielenkiinnon mukaisesti.

Lisätietoa tarvittaessa: info@salonpursiseura.fi

​

Salon Pursiseuran jäseneksi voi kuka tahansa hakea, joka on pursiseuratoiminnasta kiinnostunut. Seuran jäseniltä peritään liittyessä liittymismaksu sekä vuosittainen jäsenmaksu.

Jos haluat liittyä jäseneksemme, täytä oheinen jäsenhakemuslomake.

​

Jokaisesta jäsenestä on tehtävä erillinen hakemus!

​

Jäsenyyden hyväksyy seuran hallitus seuraavassa kokouksessaan.

Seuran Rekisteriseloste

Liity Salon Pursiseuran Jäseneksi

Kiitos hakemuksesi on nyt lähetetty!