• Writer's pictureErkki Alanto

SP-Postia: Ilmoittautuminen kesän jollakouluihin on käynnistynyt

Purjehdus on mukava, monipuolinen ja liikunnallinen harrastus. Jollapurjehduksen ALKEISKURSSI antaa hyvä valmiudet purjehduksen aloittamiseen. Omaa venettä ei tarvita, vaan kurssilaiset saavat käyttää seuran optimistijollia. Alkeiskursseilla lasten harrastamisessa keskiössä ovat liikunnan ilo, tasapuolisuus sekä toiminnan turvallisuus.

Kurssilla:

- tutustutaan optimistijollaan

- opetellaan purjehduksen perusteita, yleisiä merimiestaitoja ja yleisimmät solmut

- harjoitellaan veneen hallintaa pääosin kevyissä tuulissa ja tilanteissa.

Optimistijollailun ALKEISKURSSI muodostuu neljän illan harjoittelusta Salon Vuohensaaressa kesäkuun alussa kaikille aloitteleville jollailijoille tai lajiin tutustujille. Päivämäärät ovat 5.6., 7.6. 12.6 ja 14.6 (viikoilla 23 ja 24 maanantai ja keskiviikko) klo 17.30 - 20.30.

Alkeiskurssi soveltuu hyvin alakouluikäisille lapsille. Käytössä on pursiseuran koulutetut ohjaajat, optimistijollia ja tarvittava kalusto. Tänä vuonna kesätyöntekijänä jollakoulussa Vili Lindegren.

Järjestämme kysynnän mukaan myös kokeneemmille jollailijoille kaksi harjoitusiltaa 6.6.2023 ja 13.6.2023. Tarkempi informaatio näistä ilmoittautuneille henkilöille.

Kaikkien jollailijoiden yhteinen veneilyviikonloppu Huntin Runtti purjehditaan 19 - 20.8.2023. Yöpyminen veneissä ja mökissä.

Jollailutoiminnasta peritään Salon Pursiseuraan kuulumattoman perheen juniorilta liittymismaksu Salon Pursiseuraan 20 euroa ja vuosimaksu 20 euroa. Mikäli juniorin perhe on jo Pursiseuran jäsen, peritään vain 20 euron vuosimaksu. Maksu oikeuttaa osallistumisen kaikkeen junioritoimintaan. Jäseneksi liittymisestä saa lisätietoa: Salon Pursiseura - Hae Jäseneksi

Ilmoittautuminen kaikkeen edellä mainittuun toimintaan ja mahdolliset tiedustelut tuula.suominen@luukku.com tai puh. 044 374 1291

T. SP/Hallitus

24 views